Dauguma Lt kol kas to nesupranta – ( Nėra tokio dalyko, kaip nacionalinės bankininkystės )

Posted: 2011/12/07 in Ekonomikos pamokėlės

Paminėsiu mūsų vietinio bankininko amžinatilsį G.Konopliovo prieš daugelį metų man pasakytus žodžius. Su juo esu turėjęs daug pokalbių įvairiais klausimais. Jis man tada teigė, kad nacionalinės bankininkystės Lietuvoje nebus, nes yra daroma viskas, kad jos nebūtų. Ir jeigu jūs matote, jos ir nėra Lietuvoje, jos nėra Latvijoje, jos nėra Lenkijoje. Jeigu kas nors dar abejoja mano žodžiais, paskaitykite tokio Džono Perkinso (John Perkins) knygą „Ekonominio žudiko išpažintis“. Diskutuodamas su vienu pažįstamu apie pačią Dominiko istoriją, aš iš karto sakiau, kad tai yra užsakymas. Jis sako: na, tu kaip visada sąmokslo teorijomis tiki. Tada aš jo paklausiau: o tu Dievą tiki? Taip, sako, tikiu. Sakau, keistas tu žmogus, Dievą tiki, o sąmokslais – ne. Keisti, Viešpatie, žmonės. Ir naivumo liejasi upės.

R. Paulauskas

Parašykite komentarą

