Lietuvoje galima gyventi ir dulkintis su ožka ( via respublika.lt )

Posted: 2011/10/05 in Lietuvos padugnės

Lietuvos Konstitucinis Teismas nusprendė, kad šeima gali būti įvardijamas ne tik vyro ir moters pagrindu sukurtas darinys.

Jei taip traktuojama Lietuvos Konstitucija, tai traktuokime dar laisviau. Tarkime, vieniša moteris įsižiūri į beržą, augantį prieš jos virtuvės langą. Ir, parafrazuojant Konstitucinio Teismo mokslinguosius teisėjus, sukuria šeimą ne moters ir vyro, bet moters ir medžio pagrindu. Taip sakant, užgimsta romantiškas dendrofilijos jausmas. Beržas maloniai linguoja. Moteriškė maloniai burkuoja. Ir šit nelaimė. Šeimai priešiškos jėgos pasikėsina į moters ir medžio sąjungą. Sukežusį beržą, galintį užgriūti mašinas bei praeivius, nupjauna uolūs seniūnijos darbuotojai. Ką darys nelaimingoji našlė? Turbūt turi teisę kreiptis į policijos komisariatą. Pareiškime nurodyti, kad šis ar anas žudikas be ceremonijų papjovė jos mylimą sutuoktinį. Liudininkams matant, šiurkščiai išardė ne tik vyro ir moters pagrindu sukurtą darinį.

Jei Konstitucija taip laisvai traktuojama, Lietuvos piliečiai gali sudarinėti šeimas ir su salotomis, gėlytėmis bei katinais. Su televizoriais ir šlepetėmis. Ir kai ponia, pasikišusi po pažastimi rankinę, žingsniuos gatve, nebus aišku, ar ponia žingsniuoja viena, ar pasikišusi po pažastimi teisėtą sutuoktinį. Iš viso tampa neaišku, kas yra šeima. Nes vyras ir moteris, tėvas ir motina tampa kažkokiais archajiškais žodeliais, nepriderinamais prie šauniosios, pseudoliberaliosios dabarties. Iš viso, kam vartoti žodį „vyras“. O gal tas „vyras“ jaučiasi moterimi, todėl labai įsižeis. Matyt, iš pradžių teks paklausti, kuo jaučiasi. Nes sijono segėjimas, lūpdažis ar kelnių mūvėjimas gali suklaidinti. Jei taip žalosime savo priimtą Konstituciją, kad prisitaikytume prie naujų madų, vyrus ir moteris atskirsime tik tada, jei vaikščios užsikabinę plakatus – lytis mot., lytis vyr. Jei kas nors nemėgsta monotonijos, galės porinėmis savaitės dienomis būti moterimi, o neporinėmis – vyru.

Keisčiausia, kad keli Konstitucinio Teismo teisėjai už visus šalies piliečius nusprendžia, ką turime laikyti šeima. Ar ne per didelę sau prisiima atsakomybę, iškraipydami Lietuvoje nuo seno įsitvirtinusį pasaulėvaizdį. Ne viena lietuvių karta nėra užaugusi turėdama tik dvi „mamas“ ar tik du „tėčius“. Nes gamta tokių fokusų nenumatė. Teisingiausias kelias, kai žmonės pseudoliberaliai susipainioja, atsigręžti į gamtą. Kad ir kiek stengtumėmės, du „vyrai-mamos“, net ir labai stengdamiesi įtikti Konstitucinio Teismo teisėjams bei sudarydami sąjungas, vis vien nepagimdys vaiko. Fiziologija ne ta. Užsikirs.

Valstybės požiūris, kas yra šeima, yra kertinė tos valstybės politika. Kertinė Lietuvos ir jos visuomenės politika aiški – šeima yra vyro ir moters sąjunga. Todėl absurdiška, kad keli Konstitucinio Teismo teisėjai ryžtasi kvestionuoti kertinę valstybės politiką. Juolab kai teismai privalo būti apolitiški. Matome tik tai, kad keli teisėjai pervertino savo galias ir įtaką visuomenės raidai. Tarsi visuomenė būtų golfo kamuoliukas. Trinktelėjai Lietuvą lazda – ir paridenai į duobę.


Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s